Z Jak wielkim zużyciem oleju trzeba sie liczyć w OII 105tdi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gruto
    L&K
    S_OCP Member
    • 2007
    • 1267
    • Octavia III (5E3)
    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

    #26
    Zamieszczone przez djczas
    że na dotarciu jeździ sie z olejem zalanym w fabryce a po tych 2kkm zmienia sie na taki jaki sie chce używać bo tak do końca wiemy tylko tyle że jest to olej np.shella (teraz) i spełnia normy ale nie wiemy co tak do końca wlali na pierwsze zalanie i aby nie mieszać olejów zmienia sie olej na nowy (oraz aby pozbyć sie syfu związanego z dotarciem silnika )tak z grubsza jak auto wydawali to powinni ci zaoferować gratis ymiane pierwszą po 2tys km choć odchodzi sie od tego podobno
    czym ty zalaleś? castrolem czy motul

    Komentarz

    • djczas
      RS
      • 2005
      • 9612

      #27
      ja mam mobil 0w40 od nowości potem po 65tys motul 300v competytion

      Komentarz

      • gruto
        L&K
        S_OCP Member
        • 2007
        • 1267
        • Octavia III (5E3)
        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

        #28
        Zamieszczone przez djczas
        ja mam mobil 0w40 od nowości potem po 65tys motul 300v competytion
        ja mam prawe 8tk i olej jest jasniutki - specialnie sprawdzalem

        [ Dodano: Nie 12 Sie, 07 22:07 ]
        jeszcze jedno od znajowego co robi w serwise w dojczach w VW
        on mi powiedzial ze wlasie ten olej ktory jest od nowosci ,jest najlepszy ma duzo lepsze wlasciwosci smarne --- a dlatego jest zuzycie oleju gdyz duzo lepiej i dluzej sie trzyma na sciankach i jest to jakas super odmiana castrola

        [ Dodano: Nie 12 Sie, 07 22:08 ]
        wg mnie nie pozwolili by sobie na cos takiego zeby lac jakies gowno bo to oni dostana po dupie na gwarancji

        Komentarz

        • szkoda
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 22543

          #29
          Zamieszczone przez gruto
          ja mam prawe 8tk i olej jest jasniutki
          :shock: :shock: :shock:
          ty masz diesla, czy pomyłkę w wyborze silnika :?: :!:
          saport techniczny baj DGW
          była BKD+DSG '05 120kkm
          była BXE '08 190kkm
          no i nie ma :-)

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratoRS
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #30
            szkoda, Dobrze mowi, w nowym silniku przez jakis czas olej bedzie czysty. Tak samo jak na przegladzie silnik jest przeczyszczany jakims specyfikiem to potem przez kilka kkm olej bedzie w miare czysty, bo tak normalnie to olej po odpaleniu jest czarny.

            Druga sprawa, zalezy tez ile tego oleju sie spusci z silnika
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • motorsport
              Drive
              • 2005
              • 61

              #31
              Moja Octa (AGR - tdi) brałą od cholery oleju, aż się wkurzyłem i zdjąłem głowicę. Powodem były wytarte prowadnice zaworowe. Znajomy z obróbkowni mówił mi, że to normalka i tygodniowo robią kilka takich głowic. Założyłem nowe prowadnice, nowe zawory i jak ręką odjął. Wcześniej potwafił nawet litr na 300 km wciągnąć teraz po 7000 tys. km ani grama. Nawet jak nalewałem to mi się z 1 mm przelało nad stan. Pomyślałem - przepali. A tu nic. Poziom stoi. Także przychylam się do koncepcji, że branie leju w TDI ze sprawną turbiną to pewnie w 80% zasługa prowadnic. Ja robiłem je przy 150 kkm.

              Komentarz

              Pracuję...